Iată cum se face un papion…

Am mai spus că sunt pasionată de DIY. Pentru că tot se poartă, de curând, am decis sa îi confecţionez prietenului meu un papion, şi chiar mi-a ieşit! Nu e foarte greu dacă urmezi paşii din următorul video:

Acum…Spor la papioane!

  1. Spune-mi si mie, te rog, daca materialul acela alb folosit este un fel de lipici folosit in croitorie . Sau ce anume este. Il gasim la mercerie? Multumesc!

  2. Filmuleţul nu este făcut de mine, l-am gasit pe youtube. Ideea e că am urmat paşii din el, dar nu am folosit acel material alb de care îmi zici tu pentru că nici eu nu ştiu sigur ce este. Poţi încerca şi fără dar să ai un material mai tare. Spor!

  3. Cu siguranta o sa incerc. Multumim pentru filmulet.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

